Betalingsmetoder

Hvilke betalingsmetoder har I?

Du kan betale med Dankort, MasterCard/EuroCard/Maestro og Visa/Visa-elektron.

Hvordan får jeg min faktura?

Du modtager din faktura pr. mail, når dine varer er afsendt.

Hvorfor kan jeg ikke få lov til at færdiggøre min bestilling?

Der kan være mange årsager til, at din bestilling ikke går igennem. Vi anbefaler derfor, at du skriver til os via kontaktformularen på hjemmesiden eller på info@equistroem.dk.

Bestilling

Hvordan laver jeg en bestilling på jeres webshop?

For at foretage et køb på vores webshop skal du igennem følgende 5 trin:

1. Find den eller de varer, du ønsker at bestille, læg den/dem i indkøbskurven og gå herefter til kassen
2. Indtast dine personlige oplysninger (som vi behandler i overensstemmelse med punktet Privatlivspolitik nedenfor)
3. Vælg forsendelses- og betalingsmåde
4. Gennemlæs og godkend vores handelsbetingelser samt privatlivspolitik
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend herefter bestillingen.

Er min bestilling gået igennem?

Når du modtager en bekræftelse pr. mail med dine ordreinformationer, er din ordre gået igennem.

Kan jeg vælge en anden leveringsadresse?

Ja, det er muligt at vælge en anden leveringsadresse. Den udfylder du ved “Kassen”.

Kan jeg bestille til udlandet?

Vi leverer desværre kun til Danmark.

Kan jeg ændre noget i min ordre efter jeg har bestilt?

Kontakt os hurtigt på info@equistroem.dk – og vi skal forsøge, at ændre det inden ordren bliver sendt.

Kan jeg bestille varer, som ikke er på lager?

Ja, du skriver blot til os via kontaktformularen på hjemmesiden eller på info@equistroem.dk.

Levering

Hvad er jeres leveringstider?

Normal leveringstid er 1-3 dage for varer, som er på lager. Leveringstiden for de varer, som ikke er på lager, er 2-4 uger.

Hvordan sporer jeg min ordre?

Du modtager en mail med et forsendelsesnummer. Klik på linket i mailen for at følge din forsendelse.

Jeg har lige bestilt varer i webshoppen, hvad sker der nu?

Når du har bestilt dine varer, modtager du en mail med ordreinformationer. Vi pakker derefter dine varer. Herefter afhenter GLS din pakke, hvorefter du modtager en mail fra GLS med et forsendelsesnummer. Når GLS har afleveret din pakke i den pakkeshop, du har valgt, modtager du en besked om dette, og du kan nu hente din pakke.

Returnering

Hvordan returnerer jeg en bestilling?

Hos Equistroem har du 14 dages fortrydelsesret. Du skal kontakte os, gerne pr. mail, senest ved fortrydelsesfristens udløb, samt returnere dine varer til os.
Hvis du ønsker at bruge din fortrydelsesret, skal det, du har modtaget fra Equistroem, tilbageleveres til os i samme stand og mængde, som det var i, da du modtog det. Fortrydelsesretten gælder dog ikke varer, der er taget i brug, eller hvor forseglingen er brudt.
Returnering af varer er altid på købers regning. Du betaler selvfølgelig ikke fragt ved pakkefejl o.l. Hvis pakken ikke er afhentet i pakkeshoppen inden 14 dage og derfor går retur til os, refunderes varens pris, fratrukket returgebyr på kr. 45,-.

Du kan finde fortrydelsesformularen nederst på siden med vores Handelsbetingelser.
Hvis du udøver din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstraomkostninger som følge af dit eget valg af anden leveringsform end den billigste form for standardlevering vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 kalenderdage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde købsaftalen.

Du skal returnere varerne eller aflevere dem til os uden unødig forsinkelse og senest 14 kalenderdage fra den dato, hvor du har informeret os om udøvelsen af aftalens fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendig for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.

Læs mere om varereturnering nedenfor under punktet “Varereturnering” på siden med Handelsbetingelser.

Vi tilråder, at du får et trackingnummer på din returnering, i tilfælde af at pakken skulle gå tabt. Vi refunderer kun forsvundne pakker mod et trackingnummer.

Jeg har returneret produkterne til jer, hvordan refunderer I pengene til mig?

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.

Jeg har lige modtaget min bestilling, men et af produkterne er gået i stykker. Hvad skal jeg gøre?

Det er meget uheldigt, men det sker desværre af og til. Kontakt os på info@equistroem.dk, og oplys dit ordrenummer. Så hjælper vi dig hurtigst muligt.